مشاهير الفن

زينة تجدد رفضها للزواج: «مشاعري ماتت اتجاه الرجل وأنا كده تمام»

أكدت الفنانة المصرية زينة، أنها مازالت ترفض فكرة الزواج بشكل تام؛ لأنها لم تتعود على الفشل، موضحة أن زواجها من أحمد عز برهن لها أنها لا تصلح لتجربة الزواج.

ونفت زينة أن تجربتها مع أحمد عز، تسببت في كراهيتها للرجال، قائلة: إن أولادها سيكونون رجالًا ولا يمكن أن تكرههم.

وأوضحت الفنانة المصرية، في مداخلة هاتفية مع برنامج “ET بالعربي”، أنها لا تشعر بشيء اتجاه الرجال، قائلة: “مشاعري ماتت اتجاه الرجل، والموضوع مش شاغل دماغي، ولكن أنا تمام أوي”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ET بالعربي (@etbilarabi)

وعن تأثير أحمد عز، على كرهها للرجال، علقت: “هو مكرهنيش في الرجالة، ما أنا إخواتي وولادي هيبقوا رجالة، بس بقيت بشوفهم بشكل تاني، والحب مش موجود، وأنا إنسانة متعودتش أفشل، وفشلت خارج إرادتي، فالفشل خلاني محبتش أعيد التجربة تاني خالص”.

وواصلت: “مش بستسلم للفشل نهائي، بس أنا متعودتش أفشل، ولما فشلت قررت إني منفعش في الحتة دي فخلاص، حتى لو أنا غلطت، ولكن أكيد ممكن ألاقي مليون حد يحبني”.

وعن الدروس التي تعلمتها من العام 2020، وستؤثر بقراراتها في عام 2021 قالت زينة: “هحاول أبطل أخاف وأتعايش، لأني مش قادرة أتعايش، وهلم إيدي شوية، وأنا بصرف كل اللي بيجيلي، ودلوقتي بقيت واحدة مسئولة، وقررت أجيب كشكول وأعمل نوتس وأكتب فيها الفلوس اللي عليا واللي معايا واللي هصرفها، وهمسك إيدي في ايه، وهعمل الكشكول ده من بداية السنة”.

اقرأ أيضًا..عبادي الجوهر وأصالة في «ضيافة بدر» بجلسة موسيقية خاصة

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليق

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق