مشاهير الفن

أحمد فلوكس يُثير الجدل: «كان معمولي سحر مخليني عجوز»

أثار الفنان أحمد فلوكس، جدلًا كبيرًا خلال الساعات الماضية بالكشف عن تعرضه للسحر في الآونة الأخيرة، مما تسبب في تعرضه لأزمات كبيرة في حياته، حسبما ذكر.

وبدأ الأمر بنشر الفنان المصري الشاب صورتين له وعقد مقارنة بينهما؛ لافتًا أن أحدهما كانت تمثل فترة سيئة في حياته، والأخرى كانت صورة له بعد أن فك هذا السحر.

أحمد فلوكس والسحر

وقال أحمد فلوكس  معلقًا على الصور عبر “انستجرام”: “الصورتين دول مبيفرقوش عيني ولا عقلي، الصوره اللي ببدله دي كانت في أسوأ فتره في حياتي رغم اني كنت ناجح و شركاتي بتنجح و بتحرك و بشتغل و كنت بستغرب أنا شكلي بيعجز ليه وليه عامل كده و ليه الابيض بقي كتير في دقنى و ليه مش سعيد وليه مش مظبوط، و تساؤلات كتير رغم اني كل شويه كنت بسافر أعمل عمره لكن شكلي و حياتي و نفسيتي و تصرفاتي بتسوء لأسوء”.

اقرأ أيضًا..فيفي عبده تهاجم نيكولا معوض: «أنت ملون ومتعجرف»

وتابع: “فترة غريبة جداً في كل حاجه، دي فتره اللي اكتشفت فيها حاجات كتير و حصل بعديها واقعة الأمن، دي الفتره اللي السحر و الأعمال و الدمار و شرور البشر و الخيانة و الغدر و التوهان و مش شايف حاجه و كل ما هو سي بيدمروا فيا و في صحتي و في حياتي و انا مش فاهم حاجه يعمي البصيرة و الاحساس عجوز من الداخل مربوط في حزن بلا سبب رغم نجاحي مش عاوز امثل مش عاوز حاجة ولا فاهم حاجه، و كل شويه مستشفى و كل شويه تعب و الدكاتره مش لاقيه سبب طبي صريح”.

أحمد فلوكس

وأضاف: “الصورة التانية دي بعد ما ربنا عفاني و اكرمني بالشفاء من السحر والاعمال و اذي من حولي و البصيرة و الراحة: عفاني من أسوأ أنواع البشر و اعطاني البصيرة لأرى من حولي جيدا و اري قوه وعظمه ربنا في معطياتها لينا و رحمة الله الواسعة”.

واختتم أحمد فلوكس حديثه برسالة للجمهو قائلًا: “قربوا من ربنا و اعلموا جيدا أن لن يمسكم سوء و ينور بصيرتكم، نصيحه اختارواً الناس اللي تبقي في حياتكم كويس، و ابعدوا عن كل شخص موذي و كاريه و ماتت خدعوك بالمظاهر و الكلام و قربوا قوي من ربنا، يارب ابعد كل اذي عن بيتي و اهلي وابني و عبادك يا رب، واعطيني القوي احمي اهل بيتي و ابني الصغير من الأذى .. وأدمر كل من يحاول أذيتها “.

يذكر أن أحمد فلوكس أعلن عن تعاقده مؤخرًا على بطولة فيلم جديد من إنتاج إسحاق جروب، بالإضافة إلى دخوله عالم الإنتاج من خلال مسلسل “سفينة نوح” تأليف حسام موسى وإخراج حسام الجوهري.

اقرأ أيضًا.. بكاء هيستيري لفتاة لرؤيتها دينا الشربيني في حفل الهضبة.. ما قصتها؟

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليق

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق