شيرين تبكي بسبب أزمة والد حسام حبيب: «بحاول أمشي جوه الحيط»

علقت الفنانة المصرية شيرين عبدالوهاب، على تسجيل والد حسام حبيب، الذي تم تسريبه مؤخرًا وأثار حالة من الجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

وقالت شيرين في أول مداخلة هاتفية لها مع الإعلامي عمرو أديب في برنامج "الحكاية"بعد اشتعال أزمة والد حسام حبيب إن هناك الكثير تورطوا في إلحاق الأذى بها.

أزمة والد حسام حبيب

وأضافت: "أنا ليا 27 سنة تعبت فيهم جدا بتأذي نفسيا عشان أنا شخص حساس، وهناك ناس كتير جدا وقفت جنبى".

ودخلت الفنانة شيرين في حالة بكاء على الهواء مباشرة، لافتة إلى أنها ترغب في أن تعيش في سعادة فقط، مضيفة : "بحاول أمشى جوه الحيط".

من جانبه، قال حسام حبيب في المداخلة الهاتفية ذاتها: "الحمد الله عندى ثقة فى مراتى وعلاقتها بيا دى مش بتاعة أى حد، وفى حد عاوز يهد شيرين".

كذلك قال: "هم أشخاص كانوا بيشتغلوا معاها فى الوسط وحصل مشاكل وأصبح الناس دى مش موجودة، واكتشفت إن التفاصيل البسيطة اللى بتخرج برة البيت هى دى بقى المصيبة الكبيرة، والموضوع بقى أكبر من حسام وشيرين"،

وتابع: "لو شيرين فاتحة محل فول وتعرضت لأزمة هسيب فني وهنزل أقف معاها فى المحل".

وعن تفاصيل اليوم الذي انتشر فيه التسجيل الصوتي لوالده ، قال حسام: "يوم انتشار التسجيل شيرين صحتنى من النوم بتقولى الحق والدك، بقولها ماله توفى ولا إيه، قالت لى لا فى تسريب ليه، والبنت اللى كلمت والدك بعتتلى قبل النشر على الفيس والوتس آب وسمعتنى جزء أوحش من اللى اتذاع، وقالت إن لسه عندى فيديوهات كتير منزلتهاش".

https://www.youtube.com/watch?v=vIiR438Pddk

كذلك قال: "محدش يقدر يستفزنى، والبنت دى هددتنى لو مدفعتش ليها 2 مليون جنيه هتذيع التسريب، قولت ليها تعالي خدى 2 مليون جنيه ونزليه".

تجدر الإشارة إلى أنه لازالت أزمة والد حسام حبيب والتسجيل الصوتي تتصدر اهتمامات الجمهور في الوطن العربي.

وباتت الأزمة الأكثر تداولاً على الساحة الفنية؛ حيث علق عدد كبير من النجوم على الأزمة بينهم أصالة ونوال الزغبي وغيرهم.

اقرأ أيضًا: وائل كفوري الأكثر استماعًا في شهر يونيو.. وروبي تتراجع